Pro zobrazení této stránky
se prosím přihlaste:
Přihlášení
Na Vaši e-mailovou adresu jsme odeslali registrační e-mail.
Heslo, které jsme Vám nastavili, můžete kdykoli změnit ve svém uživatelském profilu.
Nyní můžete toto okno zavřít.
Heslo, které jsme Vám nastavili, můžete kdykoli změnit ve svém uživatelském profilu.
Nyní můžete toto okno zavřít.
Registrace nového uživatele
PRŮBĚH OBJEDNÁVKY
K tomu, aby vznikla závazná objednávka, je třeba souhlasu obou stran, kupujícího i prodávajícího.
Jste-li prodávající
- v případě, že při zadávání inzerátu v kolonce „Typ inzerátu“ zadáte volbu „prodávám tak, jak je, není třeba další komunikace s kupujícím“, automaticky jako inzerent dáváte svůj souhlas s uzavřením závazné objednávky. Ten, kdo reaguje na takový Váš inzerát, potom závaznou objednávkou vyjadřuje souhlas ze své strany a potvrzením závazné objednávky je obchod uzavřen.
- Pokud však při zadávání inzerátu v kolonce „Typ inzerátu“ zadáte volbu „potřebuji s kupujícím/prodávajícím domluvit podrobnosti“ (například u zakázkové výroby nebo variabilní ceny), nemůže ten, kdo reaguje na Váš inzerát, přímo nakoupit. Musí na Váš inzerát nejprve reagovat (dodat další informace, vyjádřit se k ceně...). Reakcí na Váš inzerát vznikne nezávazná objednávka.V průběhu konverzace k objednávce ji můžete kdykoliv buď odsouhlasit, nebo stornovat. Po Vašem schválení může ten, kdo reagoval na Váš inzerát, provést závaznou objednávku.
Po uzavření závazné objednávky následují tyto kroky:
A) Potvrzení přijetí platby
- Jste-li prodávajícím, potvrďte ve své správě objednávek přijetí platby.
- Jste-li kupujícím a platbu jste provedli, ale prodávající nepotvrdil její přijetí, můžete ho ve své správě objednávek upomenout.
B) Potvrzení o dodání
- Jste-li kupujícím, je třeba, abyste potvrdili, že Vám prodávající dodal objednané služby nebo zboží.
- Jste-li prodávajícím a potvrdili jste dodání objednané služby nebo zboží, ale kupující nepotvrdil toto dodání, můžete ho ve své správě objednávek upomenout.