Pro zobrazení této stránky
se prosím přihlaste:
Přihlášení
Heslo, které jsme Vám nastavili, můžete kdykoli změnit ve svém uživatelském profilu.
Nyní můžete toto okno zavřít.
Registrace nového uživatele
PROBLÉM - NEDODÁNÍ ZBOŽÍ
Co dělat v případě, že prodávající nedodal službu nebo produkt?
V takovém případě je možné danou objednávku reklamovat u portálu Horse Forum.
Portál Vám nemůže samozřejmě vyplacené peníze vrátit. Může však prodávajícího penalizovat.
Nejvyšším stupněm penalizace je úplné zrušení členství prodávajícího bez jakékoliv náhrady pro něj.
V průběhu šetření, týkajícího se reklamované objednávky, portál přihlíží pouze ke komunikaci v rámci dané objednávky. Ke komunikaci formou soukromých zpráv nebude přihlíženo. Stejně tak při reklamaci nelze přihlížet k jakékoliv komunikaci mimo portál Horse Forum.
Proto jednoznačně doporučujeme nekomunikovat k objednávce mimo portál.